Zoeken
Sluit dit zoekvak.
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Producten retour sturen

info, tips & voorwaarden

Wil je een product retour sturen?

Retour instructies

Voor het retour sturen van een product download je ons retourformulier via deze pagina, of je gebruikt het retourformulier dat bij je bestelling zat. Vul het formulier volledig in en volg daarna de volgende stappen: 

  1. Meld je retour onder vernoeming van het bestelnummer via info@tessproducts.nl;
  2. Vul het formulier volledig in; 
  3. Stop het ongebruikte product in de originele verpakking en verzenddoos. Doe het retourformulier erbij;
  4. Verstuur het pakket naar: Tess Products, Takkebijsters 54 4817 BL Breda.

Heb je een custom made item besteld? Deze nemen wij helaas niet retour.

Dressuurstang-Felicia-Fager

Voorwaarden

Graag ontvangen wij de producten weer netjes retour. Zorg er daarom voor dat: 

  • De artikelen compleet zijn, 
  • de artikelen in de originele, onbeschadigde verpakking zitten, 
  • en de kopie-factuur en het retourformulier zijn bijgevoegd. 

Pak de artikelen goed in zodat ze niet beschadigen tijdens transport. Doe dit in de originele verpakking om materiaal te besparen en zorg dat het adreslabel goed leesbaar is. 

Versturen

Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en er kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.

Afhandeling
Zodra de retourzending bij ons is verwerkt, dan krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact met ons op.

Terugbetaling

Wij maken de aanschafkosten binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

Wanneer het artikel in nieuwstaat bij ons retour is gekomen, dan ontvang je het volledige aankoopbedrag retour. De originele verzendkosten worden niet geretourneerd.

Wij maken de aanschafkosten binnen 14 dagen na herroeping terug over, via hetzelfde betaalsysteem als waarmee je jouw betaling hebt voldaan. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.

Heb je een bestelling geplaatst waarbij je gebruik hebt gemaakt van een kortingsactie en voldoet de bestelling vanwege je retour niet meer aan de originele actievoorwaarden? Dan vervalt het recht op korting.

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf. Dit gebeurt in overleg.

 

Custom made items worden niet retour genomen.